Sunday 3 November 2013

hangout tyme :)

assalamualaikum readers :),

yeaaaaaay! today my mama ajak me pegi kluar jenjalan . . xsangka plak my mama terbaik hati hari nie, haha . .  but the most important is mama yg nak sponsor me , yuuuhoooo . . well, aku ni kan fulltime housewife je soo mna ada money nak pegi hangout mana-mana , haih --" and sepanjang cuti sem nie aku asyik terperap je kat uma smpai dh naik sewel dh coz don't know nak buat apa , pffffttt . . the worst thing plak my berat badan semakin naikkkkk! ommmmaiiiii! I don't believe thisss! wuuuuu . . aku xnak la start sem nnt dh xley muat plak smua bju . . emmmm, thank good me ada plan for reduce some of my weight bfore start sem nnt , yeeeeaaayy . . but plan nie SECRET la , pfffftt . . okay la darrrlllllss , I got to go now :) , seee youu at next entries . . daaaaaaa

xoxo :*
Sincerely, Me :)

0 mention:

Post a Comment

Leave your opinion here :) .. Thanks~

 
Copyright © . All Stories Written by lyindastories.blogspot.com