Tuesday 5 November 2013

kelawar malam

Assalamualaikum :),

pelik tak tajuk entry nie?? seram semacam kan?pfffft  . . But, benda yang aku nak story-mory nie xdelah sheeeram pown it's more kpada sesi meluahkan perasaan je, haha . . Act, tajuk entry nie refer to me coz  nie dah masuk hari yang ke-3 aku asyik berjaga malam , haih --" . . as you can seee, skarang nie dah pukul 2 pagi but I'm still mengadap lappy nie . . don't know why my mata nie ssah sgt nak tutup tyme malam and nanti dah nak pagi barulah aku sibuk tidur sampai ke petang, memang sebijik mcm kelawar dah just beza aku nie comel sikit je dari kelawar tu , pffftttt . . I'm being like this pown sebab tak tahu nak buat apa dah kat uma nie sooo bowsaan you know, sebab tulah aku nie asyik abiskan masa pagi aku with sleeping , hahaha . . lifeless, lonely, crazy je aku tyme cuti sem nie smpai aku xley describe dah perasaan tu macam mana . . I hope cepat la masa berlalu and start sem coz I want my life back! even tyme start sem boleh buat me headache with assignment , quiz, test and so on but lg better kot dari do nothing huuurrrmmm . .  okay la dearss, aku tak nak la story panjang-panjang nanti korang bowsan plak melayan cerita aku yang tak berapa nak best nie, hahaha . . jumpa lg di next entries okay!

xoxo :*
Sincerely, Me :)

0 mention:

Post a Comment

Leave your opinion here :) .. Thanks~

 
Copyright © . All Stories Written by lyindastories.blogspot.com